22:e februari

Lägg det datumet på minnet! 22:e februari, dagen då Drew Barrymore, George Washington, Ted Kennedy samt undertecknad kom till livet. Dessa storheter förenade i ett datum.
 
Ok, ok, jag älskar fan att fylla år. Efter jul är det ju inte långt kvar!! Snaaaart!! woho!!! Jag gillar ej att åldras, men jag kommer nog aldrig tröttna på att fylla år. Men HUR kul är det inte då? En hel dag i min ära! Jag vill ha födelsedagsklappar, kramar och sång! Sen kanske jag blir så rörd att jag börjar grina lite.
 
Och eftersom det är så nära nu så tänker jag presentera årliga önskelistan!! Så att ni kan vara väl förberedda alltså.
 
BODYBUTTER!! CHOKLÄEDOFT! vem vill inte lukta som en gammel aladdin-ask?
 
 
Har ju en slags fetish på citrusfrukter, och luktar gärna som en! NOM
 
Kudde! Här från ikea!
till fin kudde! från indiska!
 
Har ju det svarta lilla trädet, nu vill jag ha det STORA vita från Åhlens!
 
trappstege, steghylla? vafan heter det? Denna från Mio! 
Bredd: 56 cm
Höjd: 189 cm
Djup: 33 cm
   
 
akryyylfärger! spelar ingen roll om det är billig skit, vill ba måla! (gärna canvasduk oxå, 30x40)
från rusta!!
 
 
 
 
blommör!! tänk stora och stabbiga som kattjävlarna låter bli!!!
 
den här fina mattan från lagerhaus!
 
 
och tillsist, tavelramar (typ A4,A3), Ikea presentkort då vi fortfarande inte köpt sängen!! 
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0