Blaj blaj

Bulle bille bim!! Ja jag är en dålig bloggare och ja jag har druckit 15 köpper kaffi idag.

Igår blossade "jag är inte rasist, MEN" diskussioner upp på jobbet och jag får alltid väldigt svårt att tygla mig, att inte bli svinförbannad lixom, sakligt och sakta förklara att, nej, invandrare får inte 20000 kr i bidrag per månad, och ja en invandrare kan faktiskt ha det gott ställt och äga en fin barnvagn. Nej invandrare snor inte våra jobb och så vidare i all oändlighet.

Läs på om ni ska kasta er in i invandringsfrågor istället för att läsa massa rasistskit på internet som triggar igång er. Kolla.fakta.först. Så enkelt är det.

I övrigt så längtar jag röven av mig tills nästa vecka då jag blir anställd. Var på banken igår och fipplade lite, träffade den bästa bankkvinnan ever, hon var så sjukt trevlig och förklarade allt på ett lätt sätt utan massa termer. Och hon pratade med mig som en vuxen!! Bankfolk brukar oftast prata med små ord till mig av någon anledning. Kanske är för att jag har en grön punkfärg i håret!!??!! Eller för att jag är kort. Vet ej.

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0