sova, skäl, yippie!

Dagens sömntips = Lilla al fadji. Somnar nästan alltid in till det, och fattar ej varför, han har ju rätt jobbig röst.Pallar oxå att somna till gamla roll-on (Mia och Klara) program. Sommar/vinterpratarna funkar ej. Inte heller valfri podd.
könstigt!!!11
 
Inatt hade jag nog kunnat sova mig igenom minst tre tågkrascher, jävlar va gött jag sov. Det gör själen lycklig. Gillar förresten när folk stavar fel på "själen" och "skälen", HAHA, DET BLIR SÅ FEL!
 
Ja! Igår var jag på möte med chifen! Och ja - jag kommer att slippa företaget  (som det ändå går åt helvete med) och jag kommer att bli anställd!! woho! Lite oklart exakt när det blir av, men rätt snart, måste jag fixa papper, pengar  osv osv i all oändlighet.
Men fatta!!! Jag kan bli sjuk och ha semester!! LYX!!
 
instagrambild på min häl som jag råkade färga svart. och nu sitter det som smäck. fancy.

Kommentarer
Postat av: Simkaka

Fifan va gött!!

2013-02-06 @ 12:19:02
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: emmy

haha. den där bilden var sådär halvgo att se på möran ;)

2013-02-07 @ 05:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0