en fräck/käck dag

Tja alla coola bloggare/bloggläsare!!!
 
Idag invigde jag och Jonas våren med en vårig vårpromenad. Tyvärr hängde inte vädret med i våra vårtänkta aktiviteter. Ni kanske tror att det är en bra idé att gå i motionsspår i skogen, men det kan jag säga er, det var det inte. Det var helvetes halt, ungefär som en skitlång isbana. Kände mig som Pingu när jag gled av isbanan och rakt in i skogen. Gnällde dock inte lika mycket som jag hade tänkt, då all hjärnaktivitet gick åt att hålla koll på vart man hade fötterna. 
 
Efter vårpromenaden gick jag till tatueringsstudion och tatuerade mig. Det som förvånade mig mest var att han handknackade tatueringen, vilket var en överraskning för alla (mig) inblandade. Men det var jävligt coolt, gjorde inte alls lika ont som dom andra tatoveringarna jag har, utan kändes mest som att han satt och tryckte lätt med en penna. "almost relaxing" sa han, och jag höll glatt med. Plus att det blev snyggt, och jag kan skryta för alla att jag har en handknackad tatuering. 
 
Sen åkte vi till Sudden och Martin som har tjackat hus ute på hammaröaaaa, det var fint och mysigt. Vi åt kladdkaka. Vill oxå bo i hus. 
 
här ser ni hälsan/hurtigheten själv på en isbana!!
 
Jonas stod på ett berg och såg mongo ut, medans jag hade ramlat ner i diket.
 
En handknackad tatovering!! Prickarna kommer tydligen att försvinna inom ett par veckor, då denna tatueringen tydligen läker baklänges.

Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt det blev! Kul med handknackat, det är inte alla som sitter med såna erfarenheter du.

Svar: höhö!! nä jag är nöjd! Nästa gång blire nog en vanlig tror jag. :)
din apa i etern.

2013-01-02 @ 20:37:44
URL: http://livinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0