köttdröm och spänstig stjärt

Tänkte först gå med i den där #blogg100 utmaningen, men sen insåg jag att det endast skulle generera ångest för att det är något jag "måste" göra. Då blir det som med körkortet, pressen blir stor och jag lägger mig ner o skriker i ren protest. Färgar håret blondt osv.
 
I övrigt så har jag idag en superplutig läpp som skulle få dom värsta duckfacen på instragram gröna av avund. Har nämligen en läcker blåsa på läppen. Riktigt käckt. 
 
drömde riktigt cp oxå. Jonas var en riktig dansmästare och dansade tango med sin spänstiga stjärt, han dansade med en tangotjej och jag vaknade skitförbannad. 
Sen hade jag en konstig köttdröm, skulle äta en skitblodig stek, gick bort en stund, sen var den borta. Resten av drömmen gick ut på att hitta köttet. Katten hade ätit den. slut på drömmar!
 
Om någon drömtydare skulle läsa detta så är ni välkomna att tyda, samt lägga in valfria tolkningar. 
Tror köttdrömmen betyder att kött är för djuren, ej för apan.
 
förvånades och förundrades imorse över att min arm lika gärna skulle kunna varit min vad. Kroppen är fylld av överraskningar.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Haha.
Jag gick just med i #blogg100
Det verkar som att jag trivs med ångest. Fast ändå inte.

Svar: Tänker att det kanske triggar en lite oxå? Fast 100 dagar är fan mycket.. 20 dagar hade jag varit på!
din apa i etern.

2013-01-25 @ 13:28:26
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Simkaka

vad är blogg100?

2013-01-26 @ 12:21:32
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0