Måla jobba

Och så började apan att jobba igen efter en hel veckas semester!! Och det bästa av allt är att vi har ändrat öppettiderna till 12.30 i vålis, vilket innebär sovmorgon hela veckan!! Ye-haw!!

Har haft en göddig ledighet. Dock en smula rastlös blandat med lätt deppighet. Är dålig på att vara fattig då det är så mycket jag vill köpa. Det senaste som gnager mig är en stark längtan till att börja måla igen. I FÄRG. Jo ni läste rätt. Är fett dålig på att måla i färg då jag alltid målat blyerts/kol/tusch, så det ska bli spännande.

Ännu mer spännande är det att jag har lätta koncentrationssvårigheter, så blir det inte blir som jag vill så blir jag 1. vansinnig 2. ger upp.
Men känner mig lite nykär när jag tänker på måleriet/ritandet. I gymnasiet kunde jag fan sitta flera timmar och kludda. Alla behöver lite terapi.
(p.s, vill måla träd!! Helst rötter oxå, fantastiskt kul!)

Bifogar bild på pungen i Karlstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0