2013 - året som jag blev halvbrun

Helgen spenderades i stugan! Och det var soligt och lätt "pötthett".GÖTTT!!
Då jag inte har haft någon solbränna att tala om dom senaste 5 åren så förväntade jag mig såklart inte en i år heller. Så jag solade. Och solade. Sen blev det varmt så jag hällde vatten i gummibåten och plaskade fritt. I ca 4 timmar. Trots 4 soltimmar förväntade jag mig inte heller någon solbränna.
 
TJI fick jag. Gissa vad som hände? Jag fick solbränna, men betoning på "bränna". För vad händer om man sitter fyra timmar i sol? Jo, man blir absolut illröd. Och ännu mer spännande -  vad händer om man sitter 4 timmar i sol och har på sig solglajjer? 
 
Jo, det här händer;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0