båtägare och stek.

Just det! Innan vi åkte till stugan så nämnde Jonas något om en "gummibåt". Jag hörde gummibåt sen var jag såld. Klart vi ska ha en jävla gummibåt! Pratade konstant om gummibåt i ca 2 timmar innan vi köpte den. En vacker skapelse i plast. 
Jonas fick utnämna sig själv till "Kapten", och jag fick väl bli 1:e öldrickare och halvpaddlare (nästa gång ska jag vara kapten, tänker även på en liten kaptensmössa, så det inte blir några missförstånd).
Ut vi paddlade, eller ja "plaskade", trots min paddeltitel så fick Jonas även agera motor. Jävlar vad långt ut på sjön vi kom. När vi nästan åkte på en fiskmås så fick jag panik, började tänka på någon slags "fågelattack" och ville tillbaka.
 
Efter en rejält båttur så fick jag även Jonas att bada. Har aldrig någonsin skådat en så ograciös varelse som (efter myyyyycket övertalning) magplaskade i vattnet. Väldigt underhållande. 
 
Båten kunde användas som en pool oxå!
 
Kolla så vackert. Finns på biltema för 225 spänn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0