en skitstor glass!

Nu i semestertid har jag äntligen lite tid för mitt lilla blogghelvete! <3<3 
 
Igår hängde jag med emmy. Vi åkte till maribergsskogen och besökte GLASSERIAN. Jag kände mig som 10 bast ungefär. Hade jag varit 10 bast hade jag antagligen fått den minsta glassen och fått nöja mig med det. Men som en fullvuxen kvinna så ville jag ju ha det värsta (som ett plåster på såren för min inre 10-åring)
 
Vi satte oss i skuggan och funderade på olika dialekter och snackade skit. Och när kaffet precis hade tagit slut så kom en trevlig kaffeflicka och fyllde på. Är fortfarande imponerad över hennes kaffeskills. 
 
NÖJD TJEJ????
 
 
Det bästa var kanske glassens namn "HAVREÄLG". Hahaha omg. Och ja det var gött.
 
 
Emmy tog ej hänsyn till sin inre 10-åring utan tog en skitliten pluttglass. 
 
Gick in i "klapphagen" oxå. Klappade inga djur, tyckte att dom var ohygienska. Men dom 500 barnen som sprang runt klappade glatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0