lite blogg-lövin

Nu blir det lite bloggtips som jag generöst delar med mig!
 
DIY or DIE kan vara den absolut bästa gör-det-själv-bloggen. Lättläst, snygg och man får skitmånga bra tips!
 
den bruna maten ja, den handlar om mat. Mat från 70-talet. Det är äckligt, roligt och väldigt brunt.
 
Bokkei  Här har vi tjejen som kan måla. Och jävlar. Jävlar vad bra hon är. Får ont i huvudet av duktigheten!!
 
Plåstrabloggen  Serien som inspirerade mig att försöka göra serier (orkade bara en stund dock). Och jag tycker att den är genial. (Malin som ritar har oxå en blogg, kolla HÄR)
 
Pretty in pink Den enda "modebloggen" jag någonsin gillat. Och jag har följt henne skitlänge. 
 
Nail art pretties Jag gillar nagellack ja. Här en blogg med skitsnygga bilder på skitsnygga naglar!
 
Kjam
 
 

Kommentarer
Postat av: Tiger, DIY or DIE

Tusen tack! <3

Svar: :D
din apa i etern.

2013-07-24 @ 11:59:03
URL: http://diyordie.elleinterior.se
Postat av: Maria Björnbom Öberg

Men åh tack vad rar du är!!

2013-07-25 @ 16:07:29
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0