Mitsummer lövin

Bloggen har tagit lite sommarlov. Min hjärna har oxå tagit semester, inte själen dock, vilket tyvärr ger ett degaktigt och zombieliknande allmäntillstånd.
Kröppa vill söve! Tur att chifen var snäll och gav mig ett par extradagars ledighet. Det behövdes. Igår såsade jag och Hanna runt på stan, käkade vääärldens gowdaste Cesarsallad på vero. Den är så jävla god att jag på riktigt kan tänka mig att betala hutlösa priser för att ens få lukta på den.
Sen satt vi utanför teatern och pratade om existentiella frågor, RYMDEN??? ÅTERFÖDELSE? FÖGGLER?? Jamen ni vet, grejer man inte kan greppa.

Och midsommar då! Hade ni en fin en? Vi hade så jävla bra! Allt var så himla perfekt!
Åt massa olika potatissallader, två sorters sill, finfina människor, byggde en midsommarstång, drack 16 öl (vilket var lite väl...) och så det obligatoriska 00.00 badet.
På lördagen åkte vi till kils finaste restaurang och åt pizza.

Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0