Sjuk tjäääj

Jag är sjuhuuuhuuuk. Hade mina misstankar redan i lördags om framskridande sjukdom då jag kände mig allmänt hängig och ont i halsen. Men det sket jag såklart i, avfärdade det som allergi och åkte till krillehöla för en fest i flärd.
Var riktigt sköjj. Fanns både karuseller och öltält. Sket i karusellerna och gick till öltält.
Är för gammal för karuseller, tyvärr. Tycker inte det är kul längre, motoriken blir lixom till helvete när man blir äldre.
Somnade på bussen hem, alltså tvärsomnade. Hade inte snubben jag suttit bredvid väckt mig hade jag antagligen varit i Oslo nu.

Igår sov jag till klockan 12. Blandad bakfylla och sjukdom gjorde inte saken bättre.

Bläeh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0