T-shirt

Blir ju skitfrustrerad över att jag ej hittar en t-shirt jag vill ha! Har typ noll sommarkläder och noll pengar, men en t-shirt vore ju bra.

T-shirt kriterier:
- fladdrig
- helst enfärgad
- lagom tunt material, asså man ska inte behöva ha linne under.
- SKÖN

Dock verkar det helt jävla omöjligt då allt är för transparant, för tight eller ha en massa volanger och glitter på. Man ba gerreeeej.

Övervägde en kort stund att klippa av alla skjortärmar på min skjortkollectione, men då blir det en jobbig höst.

Igår hittade jag till h&m 10-kronoslåda och spontanköpte asmånga roliga nagellack som ej var gröna. Köpte även en eyeliner i grönt.
Kände mig helt crazy.

Tycker förresten att det är kul med nagellack då jag inte har så mkt färg i övrigt. Här nedan följer två exempel på "skojjiga" manikyrer, en bra och en mindre bra.
Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0