helghetsen!

Hej bloggen!
 
efter en rätt göddig och hetsig helg har jag återigen landat på barskrapta knän i lä och lå. I lördags hade jag råkat överplanera grejer och hann med hälften. Typiskt mig. Man tror lixom att dagen är lång men nej nej. 
Var först i urmoderskogen hos pappa, sen åkte vi ännu längre in i skogen och hälsade på jonas mamma. Hade räknat med att bli färdig ca 1500 men var hemma runt halv sju. 
Satt hemma i ca 30 minuter sen hittade jag spriten, fint fölk kom hit och jag blev lätt shitfaced. Och pratade. Blir så uppe i varv ibland att jag börjar prata och sen slutar jag lixom aldrig. Som en lång lång mening som pågår i 4 timmar ungefär. höhö.
 
Och spriten ska jag ge fan i nästa gång. Man blir ju skitfull. Inte coolt. 
Idag har vi ätit våffelfrulle och sen åkte vi till Jonas polare och hängde. När vi nästan somnade i soffan så åkte vi hem.
 
Händelserik helg alltså. Gillar ju att planera, och gillar att göra grejor, blir lätt rastlös annars tyvärr.
 
bytte dock till en hipsterskjorta lite senare. Gillar guldkragen men pallade bara i 15 minuter.
 
vi var på o´learys en körtis.
 
emmy läxar upp erik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0