It's always sunny in Philadelphia

Älskar serier, och jag ser många många. En av mina absoluta favoriter är "it's always sunny in Philadelphia". Fantastiskt skitrolig med asbra karaktärer.

Serien handlar om ett gäng som äger en bar och alla är socialt efterblivna på ett eller annat sätt. Egoistiska, narcissistiska och helt jävla omoraliska. Löv it!

Senaste avsnittet jag såg handlade om att Dennis mamma fejkade cancer, dom blev förbannade över att kyrkan tiggde pengar och så grävde dom upp ett lik i tron om att det fanns pengar begravda.

På tal om serier har det varit mycket snack om "Girls", såg första säsongen och tyckte att det var skitdåligt. Tyckte att karaktärerna var tråkiga och storyn tunn. Men det kanske bara var första säsongen som sög? Har ni sett säsong 2? Och är den bättre?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Aaaaarrgh! Simon älskar Sunny, och jag har verkligen försökt men pallar inte med hysterin. De bara skriker o gapar hela tiden. Får huvudvärk på en gång. :/

Svar: haha ja! det är ett jävla skrik och panik hela tiden, så jag förstår dig!
din apa i etern.

2013-03-14 @ 14:22:37
Postat av: elli

ÄLSKART!

Svar: me tooo!!
din apa i etern.

2013-03-14 @ 15:42:53
Postat av: hogie

Modern Family!!

2013-03-15 @ 14:35:49
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0