Somliga går i trasiga skor

Vi kan konstatera att jag inte är en sko-människa. Vissa älskar skor, höga klackar och glitter glamour och hela baletten.
Och jag förstår att man kanske gillar fina skor, men högklackat?! HUR kan folk gå i dessa styggelser dagarna i ända och sedan säga att "det är bekvämt".

Nej det är inte bekvämt, och det är inte bra för dina stackars fötter.
Mina fötter är levande bevis på att bra sulor och bra skor egentligen är ett måste. Får ont i fötterna om jag går barfota pga trötta slitna fötter. Var ej skitbra att endast gå i helplatta skor heller under mina första år som frillasör.

Så sulor + bra skor, spara klackarna till festen istället.

Här kommer levande bevis på exakt hur mkt jag hatar att köpa skor:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0