tjotjejsan

Föregående rubrik gick åt helvete? Påskröva hade ej något med text att göra. 
 
Alltså det här med hår är ju rätt intressant. Jag har sparat ut mitt hår i säkert 7 år eftersom det är så lockigt och fladdrigt. 
Förra veckan upptäckte jag att mitt lockiga hår inte är lika lockigt som det var för 7 år sedan. Sedan dess har jag gjort allt för att desperat kräma upp lite krullar. PLUS att jag har börjat på en strikt avvänjning av flera års löshårsmissbruk. 
 
Och sådär är det ju jämt. Folk med rakt hår vill ha krullar, lockigt hår vill ha rakt. 
 
har använt mig av extremtupering (DET MÅSTE VA FLUFFIGT !!), föntratt plus lite extra krullar med plattisen. fancy va!!
 
På fredag blir det blekning och på lördag en ny färg. Tänker mig en slag koppar ombre. Men den som lever den får thé. Ska bli sköjj att inte ha helfärgat iallafall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0