30-årsferra!

I fredags var jag på 30-årsfest!!! Det var öppen bar och lixom som gjort för att ligga i ett hörn och rabbla bibelverser framåt småtimmarna. Höll mig dock i skinnet då jag åt jävligt mycket mat och mosade tårta som en 3-åring.

Det var mycket trevligt trots att jag började småtjafsa med en gubbe, men ingen fest utan tjafs!! (Plus att det var fest så det är glömt och förlåtet).

Det blev lite dans, tipspromenad,ölspill (mest på mig), magi och maratonsnusning.

Mådde som jag förtjänade på lördagen men lyckades ändå ta mig till stan för en veganpizza på ginos i solen (OMG, ni måste testa, asgoda!!)
Tack för en awesome fest Martin och Sudden!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0