en gömd nörd.

För en vecka fick jag veta en stor hemlighet om Jonas. Alltså STOR.
När vi blev ihop var jag väl medveten om att han gillade hårdrocksmusiken och metallen. Det var lixom ingen big deal. 
Och vad hände förra veckan? JO, det började med att Jonas plockade upp inte en, utan två nintendo 8-bits ur en låda. Jag ba "wtf, har du två???" Ja. Två stycken. OK?
 
Historien slutar ej här, utan det fortsatte i vad jag tyckte kändes som en evighet, helt plötsligt har han plockat upp ett sega mega drive och nintendo 64 och supernintendo. Ännu mer WTF? 
HUR kan han ha hållit det här gömt? Hittade även playstation1 i en låda. Och så kom det fram att han även ägde ps2. Alltså, jag är i chocktillstånd. Jag fattar inte HUR (eller varför) han har lyckats hålla dom gömda!! It´s frickin awesome!
det här hittade jag först.
 
och sen det här??!!! HUUUR
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0