Superatleten!!!!

Igår var jag på gymmet och faktiskt tränade.
Hade med mig min kompanjon Hanna, och hon tyckte att det var "kul".
Själv vill jag inte slänga mig med radikala uttryck som "kul", utan kan mer beskriva upplevelsen som "ej lika skittråkigt som jag trodde"

Blev väldigt förvånad över att min extremt otränade kropp klarade av 15 minuter på crosstrainern. Helt jävla fantastiskt. Jag tror faktiskt att jag svettades för första gången av ansträngning sen 2005.
Resten av tiden på gymmet gick åt att försöka lista ut hur diverse maskiner fungerade, körde lite rygg och axlar och drack hutlösa mängder vatten.

Gick hem och drack en PROTEINSHAKE. (Fick tips om i lördags, tack David!)
Har ej träningsvärk idag vilket förvånar mig mest. Hur fan är det möjligt?! Var det PROTEINSHAKEN? Eller är jag extremt tränad i smyg? Tränade jag alls eller var det bara en verklighetstrogen dröm?
Känner mig lite förvirrad.

Men iallafall, det kändes rätt gött efteråt, och jag har satt upp små minimål;
- skaffa något bättre kondition. Vill ej få andnöd av att ha gått upp i en trappa.
- ryggen!! Du ska bli stark som en oxe!! Eller nä, men lite starkare.
- få något mindre av ölmagen.

Hehe!
Rolig fakta var att jag råkade somna innan gymmet, vaknade och släpade mig dit, tjejen i kassan ville ta ett nytt gymkort och resultatet blev ju helt slående likt valfri zombie i walking dead. Hähä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0