Halloweengallej!

I lördags var jag o Smoofie på halloweenfest hos min broder och hans tjej Karin! 
Halloweendräkten kom i sista stund och var rätt "awesome". Trodde faktiskt inte att någon skulle gissa rätt, fel hade jag, många såg rakt igenom mitt stora intresse till körv o brö, vilket oxå var min kostym. 
Haha! Jonas var en pingvin. Så söt. 

Vi kände ju egentligen ingen på festen förutom värdarna och jag älskar ju sånt där. Att inte känna någon alltså, träffa nytt fölk! 
Härjade rätt vilt, tjafsade med några idioter i köket, blev sur tillslut och gick därifrån. Sen kom Kristin och var klapp kanon. 
Igår var vi båda rätt utslagna. Jag har trappat ner rätt rejält på alkoholintaget på sistone så det kändes ja. 
Men väldigt kul fest! 


Körv mä brö!!

Pingu?


Folk på fest!

En rätt skitfull Kristin som dansade. Tror hon sa att hon var en guldfisk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0