Vafan har vi gjort??

Jag och Smoofie var i VÅRAN sommarstuga i tisdags och kollade läget. Jag tror att både jag och Smoofie kände lite "vafan har vi gett oss in på". Fast på ett bra sätt. 
Det första vi möts av är en död mus och jag börjar flaxa runt med armarna och skrika "iiiiiiihhh".  

Sen var det dags att fylla på råttgiftet och det tog mig ca 5 minuter att få på mig handskarna då jag inbillade mig att det låg en död mus i dom (det gjorde det inte).
Men herregud alltså, vi har alltså hela ansvaret för sommarstugan nu. Det är ju SKITLÄSKIGT. 
Vi kan inget om hus, eller hur man ens sköter ett. 
Om det ska bli kul? Eh ja!!!!

(Tog inte kort på musen av respekt för musen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0