karlstads "tjejkväll"

Igår var det TJÄJKVÄLL i Karlstads centrum. Jag svor en vecka i förväg att jag.inte.skulle.gå. För jag vet precis hur det är varje år, skitmycket folk som trängs och ännu mer folk. Dessutom hade dom för några år sen gått lite väl hårt in på just "tjejtemat", och ordnat tävlingar som tjejer "gillar", t.ex springa 500 meter i högklackat. Det året bojkottade jag tjejkvällen totalt och tyckte att karlstad kändes obekvämt och lite sexistiskt. Är fortfarande inte helt bekväm i "tjejtemat", hade varit roligare om det vore för alla (trots att dom påstår det, så heter det fortfarande "tjejkväll")
 

Imorrn är det båt båt båt! Sov rätt dåligt inatt, vaknade klockan 05.00 celsius och det kändes lite som julafton så jag kunde alltså ej somna om pga a exalterad.
 
 
.  var på loppis i tidags oxå! måste ju sluta köpa massa skit för det börjar bli typ "fullt" här hemma. men kolla skorna!! hade typ exakt likadana år 1994. så snygga. Gilla flakan oxå, ska kanske göra en lampa av den, få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0