apan ritar!

Klockan fem började jag få småpanik då jag insåg att oj, jag har visst suttit och ritat typ hela dagen. Det var längesen jag ritade på riktigt, IRL så att säga. Men det var kul! 
 
Jag värmde upp med något som inte kändes skitsvårt, en gammel bild på sudden. Syftet var dock inte att faktiskt måla av sudden, utan bara... måla för att jag tyckte att bilden var snygg. 
 
färger tillochmed. Annars är jag blyerts-tjejen nr 1. Blev halvnöjd. som vanligt.
 
Sen gav jag mig på Davy Jones. Jag vet inte varför, det bara blev så. jag tänkte att "tentakler är ju kul", det var det inte, och slutresultatet blev...njae, sådär
Man ser rätt tydligt att jag faktiskt gav upp helt vid axlarna (samt nedre delen av tentaklerna) Varför skulle jag göra axlar för? Och en bakgrund? Jag vet inte. 
 
Men det var skitkul! Hoppas att jag ger mig in på liknande projekt igen inom snar framtid!!!

Kommentarer
Postat av: Rävfan

Bilden på Ida blev grym! :)

2013-09-03 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0