Berlinen!!

Asså ska åka till Berlin med mina fina polare nästa vecka. 
Det tog ett tag men nu är den här - paniken. 

Panik över: 
Flyget. Öhh... Jag är både höjdrädd och flygrädd. Inte maniskt men det räcker en bra bit ändå. Sist jag skulle flyga hinkade jag i mig typ 4 bärs rekordsnabbt för att lugna ner mig. Haha. Blev så rädd när jag gick på flygplanet att jag blev spiknykter - och kissnödig. Vägrade kissa på planet oxå, ifall man skulle sugas ut ur toan. Big fail.

- passgrejerna. Jag har redan kollat upp det här, och ja det är ok att flyga till germany utan pass, så länge en har nationellt id. Men det här kommer säkert att krångla ändå!!! Murphys lag osv. 

- att jag ska bli som en stor börda för resten av sällskapet. Måste kissa, måste sitta ner, måste äta, måste sova, det är VAAAARMT BUHU!! Ahhh. 

Jaja det blir nog bra. Såatteeh, nån som varit i Berlin? Några grejer som är sevärda? Bra shopping? 

Kanske äter en bratwurst. Och så stannar vi i Danmark i 3 timmar, så kanske kanske hinner med en pööööölse oxå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0