Ett tråkigt inlägg.

Jaha snart är det måndag igen da. 
I lördags blev Jonas sjuk kille och jag har daltat lite väl kanske. Gillar att dalta med folk som är sjuka, för då daltar dom förhoppningsvis tillbaka när undertecknad blir sjuk. 

Så jag passade på att göra ett städryck. Jag har hatat den jävla röran i den här jävla lägenheten så länge, så det var väl på tiden att eh, göra nåt åt det. Gnäll hjälper föga.

Känns lite bättre när det inte ser ut som skit överallt. Mycket kvar att göra då men ändå. 
Fan vilket skittråkigt inlägg förresten. Kan nog vara det tråkigaste jag skrivit på länge, och har du läst så här långt så borde du ha lite credd faktiskt. 
Bra gjort!! 

Köpte en blåbärspaj idag som var skitäcklig. Känner mig så jävla ledsen och lurad. Hur misslyckas man med en blåbärspaj lixom? (Genom att göra så att den smakar gröt kanske) 

Ett tråkigt inlägg kräver nästan en tråkig bild. Har fixat hyllan lite. Förut såg den ut som skit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0