Livet på landet.

Gjorde premiären i faggan igår. Kunde ej hålla oss. Dessutom visste vi att det var fett mycket att göra här oxå. 
Så ja, vi drog!! 
(För er oinvigda så har vi en sommarstuga i faggan! ) 

Vi bestämde oss för att göra det äckligaste först, tömma mulltoan. Har ni tömt en mulltoa? Inte jag heller, så det här var ju extra spännande. Det var inte alls lika äckligt som jag trodde, tills jag kände någon slags "doft". Då höll jag på att spy, och Smoofie fick ta över.  

Sen har vi fixat o donat med massa annan skit, men det blir för töligt att läsa om. 

I skrivande stund sitter jag i solen med en köpp kaffi och gungar i hammocken. Lyssnar på föggelkvitter. Fy fan vad gött. 
Ahhhhh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0