Skördelycka!

Nån gång i livet händer det osällan att människor får ett starkt sug efter att plantera olika grödor. 
Jag har själv känt det här "suget" i ett par år nu, tyvärr är mina odlingsskills zero och mina fingrar extremt ogröna, men skam den som ger sig. 

Köpte en jävla massa blommor och örter, jord och små gröna planteringslådor. Nu jävlar ska det fan bli rätt!!!! 
Klippte små bitar och satte i varje kruka så att man skulle se vad det innehöll. 
Vilken lycka. Kände mig så jävla bra. 

Ca fem minuter efter att jag pysslat färdigt med odlandet välte den förbannade kattjäveln ut hela lådan med alla plantor.
Alltså blev så arg att jag höll fan på att få ett riktigt hysteriutbrott. Nu är jag och katten jävligt mycket ovänner. Hon försökte be om ursäkt förut men jag känner att det här kommer nog att bli svårsmält. 

Precis färdig här!! Innan kattjävel kom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0