Barrnmorskekoll!

Var hos bm idag. Fantastisk dam som jag även klippt ett par gånger. Sen gick jag och lämnade blodprov och insåg att människan som tog provet oxå var en kund. Hehe. 

Allt såg ju bra ut, följer kurvan löjligt bra, fixerad onge, som sov när vi lyssnade på hjärtljuden. Lille smölonge! Längtar så tills jag får träffa hen! 

Gillar ej att gå runt på stan. Känner mig uttittad. Barn pekar och ba "bebis i magen???". 
Var så nöjd över faktum att jag tagit mig till stan att jag "unnade" mig en skjorta. En fin oversize skjorta som ej gick att knäppa, men den passar nog bra sen!! 




Såhär har jag sett ut i fejset hela sommaren. Lite mascari och håret har jag tvingat upp i tofs. Ibland knappt det. Gött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0