Nagellack o grin.

Väldigt känslosam idag. Skällde ut Smoofie för att han "bara" kramade mig i tio minuter ("inte mer????ÄR DU SUR?"), var ledsen i ca 2 timmar. Tills jag började pyssla med några töliga blanketter och då blev jag glad istället. Väldigt wierd. 

Har känt en extrem trötthet på sistone. Helt jävla utmattad. Blir svintrött och förbannad över att vara trött. 


Fixade spjälsängen igår dock! Blev väldigt bra. Känner mig lite lugnare. Läser även hysteriskt många förlossningshistorier, blir konstigt nog lugnare av det med.

Cravings just nu;
Dofter. Alltså GUMMI, BENSIN, GARAGE, KÄLLARE, you name it. 
Var väldigt nära att gå ner i ett garage häromdagen bara för att få lukta lite. Ba liiiite. Kände mig liite dum i huvudet så jag stod emot mina lustar.
Ljummet vatten, helst som har stått en hel dag och är på gränsen till varmt. Att dricka ljummet vatten i en bil på en bensinmack är ze dream. 

Åhåhåhå. Ett snyggt nagellack som även luktar gött. 

Här ska baby J sova! Längtar tills vi ses. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker bi ska stava med Y ;)

Svar: Va?
din apa i etern.

2014-08-05 @ 21:28:28
Postat av: Apan

Ahh, nu fattar jag, ja vi får väl se! ;)

2014-08-05 @ 22:18:21
URL: http://sugarmonkey.blogg.se
Postat av: Charles

ALLA barn ska ha minst en räv i sängen

2014-08-15 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0