Baden baden.

Tja. Tar det årliga julbadet. Eller jag badar iofs minst två ggr i veckan men vi kan ju låtsas... 

Ligger och funderar allmänt på livet lixom. Tror att jag kan vara född i fel län, eventuellt land. Har ej en norrlännings tålamod, däremot fryser jag typ väldigt sällan. När folk pratar om att "det är kallt" så förstår jag oftast inte vad dom pratar om. En gång gick jag i converse en hel vinter, klagade bara när det var slaskigt. 

Ok ok. Imorrn är det julafton och jag och Smoofie försökte verkligen komma i stämning förut, vi slog in paket och lyssnade på julmusik. Så pretentiöst att vi båda blev stressade och tejpade katten istället. 
Gjorde för övrigt en julstek av Seitan. Gott och hyfsat enkelt. Seitan är ett mjöl gjort utav gluten. Eller var det tvärtom? Äsch ni får googla istället. 

God jul alla som orkat läsa ända hit!! 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

God jul!

2014-12-23 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0