Julhän

Ja då är väl julen avklarad. Den var väl ok. Ok och rätt jobbig. På julafton orkade jag bara stanna i en timme, började grina hejdlöst och sprang hem med Jonas i släp. Har känt mig väldigt påmind hela julen. Påmind om hur vi borde haft det. Det har lixom hängt över axlarna och känts tungt och sorgligt. 

Förutom en klump i halsen hela tin så har det varit rätt ok. Firade jul med smoofies familj för första gången!! Dejligt! Jonas hittade ett sällskapsspel som han absolut ville spela. "Bondespelet". Alltså ni hör ju hör töligt det låter? Det var precis lika töligt som det lät och jag tillät bara ett varv runt spelplanen för jag blir fan vansinnig på såna grejer (noll tålamod)

Igår firade vi hos pappa. Åt massa mat, klappade en häst, gosade med hundvalpar och fick paket. Ni vet. 

Julkatt och finskor.

Var väl rätt snygg. 

Brorsan, Smoofie,Åsa, pappa och Karin!! 
HAH, var för övrigt 9 hundar i hushållet den dagen. Nicke konstaterade att jag inte var en hundperson.

Karin, Wilma och en litten vovve!!

Little Sebastian. 

Alltså uuuuh va söta!!! 

Kommentarer
Postat av: Becka

Nästa jul har ni en skrutt, i magen eller utanpå ❤️

Svar: Hoppas det!
din apa i etern.

2014-12-26 @ 21:09:56
Postat av: Anonym

god jul!

Svar: Jod gul!
din apa i etern.

2014-12-27 @ 10:54:38
Postat av: Sara

Kram!!!

Svar: Krem!!
din apa i etern.

2014-12-28 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0