Krillehöla turoretur

Var i krillehöla i helgen!! Åkte dit vid ettsnåret, blev hämtad av Madde, hennes far o syrra. Dom bjöd på en äkta skärgårdsturne för "det är det man gör på lördagar". Åkte ut i skärgården, vände och åkte till netto. Hehe. 

Sen drog vi till en liten pizzeria som Madde har pratat mycket om eftersom denna hade fått rättigheter. God pizza. 

Upp till Madde, drack lite öl och jag provade hennes kläder och var avundsjuk!!! Madde har garderoben jag önskar jag hade, typ. 
Efter det drog vi till maddes syrra Annika och träffade hennes nakenkatt Ludde!!! Har aldrig träffat en nakenkatt förut. Den luktade äckligt men var svinfräsig. 

Hamnade tillslut på Harrys där resten av Kristinehamn befann sig. Satt och tölade feminism, veganism osv halva kvällen. Lite dans hann vi väl med oxå. Överlag - väldigt trevlig dag och kväll! 

 
Just det, åkte även raggarrundan! I en bil med fluffiga tärningar. Det har jag aldrig gjort förut så det var väl intressant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0