Töligast.

Jag har kommit fram till det absolut tråkigaste en kan blogga om (enligt mig), det måste ju vara typ dofter. Sånt som är helt omöjligt att föreställa sig;

Parfymdoft (en gedigen ton av lijekonvalj, vaniljsmör och hortensia) what?

Doftljus. Samma sak där. När det står att ett ljus ska lukta "kaffe" så tror jag ej på det. För ett ljus kan omöjligt lukta enbart kaffe. 

Såg en youtubevlogg där en tjej recenserade olika doftljus och ba "ÅHHH det här luktar ju jettegott". Sen är det väl väldigt individuellt vad man faktiskt tycker luktar gött. 

Själv uppskattar jag bensindoft, och citrusdofter av alla slag, vilket även alltid får mig att lukta rengöringsmedel. Mmmm. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ha! Så jädra roligt med doftrecenserande tjejen på youtube XD

2014-12-10 @ 09:26:30
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: Anonym

Amen to that!

2014-12-14 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0