En "liten" hemliz....

Jag är ju tvärsämst på att hålla tyst om "hemligheter". Särskilt om det är roliga sådana. 
Men här kommer en; jag är som man säger i folkmun "gravid". 

Spännande va!! Är typ i vecka 12 plus några dagar. 
Mår i det stora rätt skit. Känns än så länge inte så rock'n'roll. Sover som ett vildsvin och äter som två skitstora hästar. 
Mår illa lite närsomhelst och hulkar på Ica då Jonas skäms lite och smyger iväg. Haha. 

Har dock bara haft ett hypondriskt infall (än) då jag fick för mig att jag hade framfall, varav barnmorskan lugnade mig och sa att "näe, det är sjukt liten risk." 

Känner mig inte särskilt helig Madonna än men har märkt av omgivningen lite som blir lätt obekväm när man börjar prata ångest (ganska underhållande). 

21 augusti är det beräknad ankomst!! 



Kommentarer
Postat av: Lisa | Grafisk form, strategisk kommunikation, foto och annat roligt

MEN JAG DÖR VÄL UPPHETSNING NU!
Stort grattis, så himla spännande och stackars apan som mår pyton emellanåt.

Svar: Haha tack, ja det är spännande! Hoppas illamåendet går över snart!
din apa i etern.

2014-02-03 @ 12:10:59
URL: http://lisasfanclub.se
Postat av: NIna Ruthström - bloggar från spinnsidan

Grattis! Jabbadabbadu så spännande. Och kom ihåg, om du mår skit under graviditet: KLAGA!
<3

Svar: Oh ja, är rätt bra på att klaga så det blir inga problems! ;)
din apa i etern.

2014-02-03 @ 12:14:15
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Emelie

STORT grattis!!!:-) kramar

Svar: Tackar!
din apa i etern.

2014-02-03 @ 12:25:04
Postat av: Rebecka

Nej så roligt! Stort grattis och lycka till :)
Själv räknar jag ner till 24/5, men som tur är flyger ju tiden fram!

Kram kram

Svar: Många majbarn i år! Grattis till dig med! :)
din apa i etern.

2014-02-03 @ 13:40:11
Postat av: anna Kaagaard kristensen

Grattis! :) (till barnet, ej måskitet)

Svar: Haha tack! :)
din apa i etern.

2014-02-03 @ 13:58:52
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se
Postat av: Therese

Grattis Lina!!! Hoppas du mår bättre snart :)

Svar: Tack tack! Det hoppas jag med!
din apa i etern.

2014-02-03 @ 16:31:29
URL: http://lifestyleoftherese.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis!

Svar: Tack! :)
din apa i etern.

2014-02-03 @ 17:08:38
URL: http://mylifemymove.blogspot.com
Postat av: Kristin

Åh stort stort grattis!! Vad fint!!!
Hoppas du mår bättre snart!
Det är grymt roligt att ha barn!

Du kanske kan snusa onico istället? eller vad heter det?



Svar: Tack du! Jo har laddat med onico! Och så blir det lite nikotintabletter oxå!
din apa i etern.

2014-02-04 @ 10:36:54
Postat av: elli

Grattis! :D Vad kuuuuuul!

Svar: Tack! Ja det är sköjj!
din apa i etern.

2014-02-04 @ 10:37:31
Postat av: Rävfan

Grattis! Vad roligt : D

2014-02-08 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0