Ett två tre helg.

Blörgh, söndagskänsla nr 1, bäddat ner mig i sängen, Uhhh va gött o snart få söve, och sen ba, nääääj jobba imorrn *gråter blod*. Helgen är lixom officiellt slut. Fy fan. 

Igår var det en bra helgdag, var på massage hos Peter, det var välbehövligt då jag är stelare än ett köksredskap. Peter säger alltid till mig att "det är ok att svära vettu". Och det gör jag oftast friskt. På kvällen var jag så öm i ryggen att det inte ens var lite kul. Bokade ny tid, nu jävlar ryggen! No Moore knutor!

Sen gick jag och käkade sedervanliga caesarsallad med räkor på vero (asså är ni i Kallsta måste ni pröva den!!) med Hannill o Emmy. 

Och idag då. Kände mig bakfull och jävlig, trots icke alkoholintag. Kroppen gör verkligen inte som den ska nuförtiden så det är bäst att lyda och ligga still och hoppas att det går över inom rimlig tid. Hann ändå med att göra en cheesecake och måla halva hallen. Rätt bra trots tillståndet. 

Slött djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0