Ich bin Berlin!!

I maj ska jag till Berlin med mina tjejkompisar. Ska bli fett kul asså. Min barndomspolare Bengan ska gifta sig i juni (juli???) och jag, Hannill o Emmu är utnämda till brudtärnor och Emmy lovade i ett svagt ögonblick att vi ska vara toastmasters oxå. (Har lätt panik över det här...) 

Så berlintrippen blir alltså som en lite schysstare möhippa. Längtar som fan då jag inte varit utomlands sen....??? 
Kan inte så mycket om Berlin förutom att Berlinmuren revs 89 och att det tydligen är en rätt hipp stad. Kan även säga "danke schön" som jag tror betyder "tack". 
Om någon varit i Berlin och har tips på asbra ställen typ mat, hotell eller hostel så tar jag gärna dom!!! 

Solen lyste så fint i morse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0