It's my börrthday and I cry if I want to!!!

Idag fyller världens bästa tjäj år!! Nämligen jag. 
Dagen började med att Jonas överraskade (eller nja, jag buttade på honom tills han vaknade hehe) mig med frukost på sängen!! Och paket!! Fick guitarr hero med sju spel till!! Fifannn va klad jag blev. Älskar guitarr hero. 

Sen kom mamma med fina blommor som hon trodde var svårdödade. Och sen kom pappa, Åsa, brollan och Karin. Fick en asfin kaffebryggare av pappa o Åsa!!! 
Köpte två tårtor och massa kakor. 
Resten av dagen har spenderats ihop med guitarr hero. 

Är klad! Och nej det är väl ingen stadshemlighet att jag älskar att fylla år och vara i centrum. Wiiiiiii!!! 




Hade en ny klänning dagen till ära oxå. Ser riktigt go o fetgravid ut i den!! <3 

Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0