Kattmello

Häromdagen visade Jonas upp sin sargade mage. Halva magen var helt röd och det såg ut som att han slagits med vilda björnar? 
Jag ba "vafan haru gjort??" 
"Ehh, katten trampar och spinner sådär på magen... Tror vi ska klippa hennes klor snart". 
Hahaha. Det skrattade jag gott åt. 

Igår tänkte jag äta melon till frulle. Har varit sugen i ca 2 år , så äntligen!! Hade köpt en riktigt gul och fin jävel. Skär upp den och ser något helt annat än en melon. En skitstor citrusfrukt av okänd sort låg framför mig. 
Jag gick igenom många stadier; förnekelse, ilska, depression och uppgivenhet. Till slut tog nyfikheten över och jag smakade. Den var rätt god, men inte i närheten god som melonen jag trodde att jag köpt. 






Kommentarer
Postat av: hogie

Haha! C låter också katten trampa på magen så han ser helt misshandlad ut! Jag klarar typ två sekunder. Det gör ju skitont.

Svar: Haha fyfan! Men jag har hört att man inte ska flytta katten om den trampar, för den är tydligen i någon slags trans!!
din apa i etern.

2014-02-27 @ 09:49:06
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: Sandra

Min katt gör detta samt dreglar. Myyysigt!

Svar: Haha!! Ja! Dreggelkatter är bäst!
din apa i etern.

2014-02-27 @ 16:30:31
Postat av: hogie

Haha det stämmer säkert! Gibson får värsta kåtblicken när han trampar!

2014-02-28 @ 20:42:50
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0