Frisören Sören.

Idag insåg jag att min luggfrisyr börjar gå mot "shetlandsponny"-stuket, och eftersom det är lite skit på jobbet och jag får jobba ensam, så hände det; jag bokade tid hos en frisör. Det här är nog första gången jag har bokat en tid!! 
Ska bli jättespännande och jag blev kallsvettig och asnervös då jag egentligen är livrädd för frisörsalonger. 
Ironiskt va. 

I veckan har jag även varit på LABB!!! Lämnade lite blod och sånt kul (heller aldrig gjort).Tyckte det verkade skitcoolt med alla rör och rockar och jag kan eventuellt tänka mig en framtid inom labb, eventuellt apotek. Apotekslabb. Skitsamma, jag vill ha en vit rock och se viktig ut!! 
Ponny at your service!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0