Nyår 2013/2014

Gott nytt år! 

Bloggarna verkade ha en göddig nyår och dom flesta verkar ha betat av nyårsresumer. Men inte jag inte! 

Jag tröttnade på nyårsfirandet för flera år sen, och jag vet att ni säkert tycker att det är lite wierd då jag är en fest-tjej utav rang. Men såhär är det ju, har man för höga förväntningar av "årets fest" så blir det ju sällan kul. 
Så jag brukar ta det piano på nyår. Förra året satt Hanna och jag i min lägenhet och käkade räkor. 
Och i år var jag o Smoofie hos Jonny och Susanne och käkade pizza och såg på film. Åt upp pizzan på ca 5 minuter och hamnade i så svårt matkoma att vi åkte hem halv elva. 
Mycket trevligt! 

Ha ett göddigt nytt år ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0