Sluta fnusa!

Jag gav ju som nyårslöfte att ge upp snusen, mitt livs passion. Och hur går det då?
Jo! Jag har faktiskt lyckats med att mer än halvera snusandet. Från att ha snusat ca en, enochenhalv dosa per dag till att snusa en halv dosa! Jag är skitnöjd! 
Har även försökt att ändra mina tankar till att det inte är viktigt. Bryta av vanorna mer och mer, hoppa över dom "godaste" snusarna. 
För det är ju själva vanan som är svårast att bli av med. I helgen tänkte jag försöka övergå till nikotinfritt snus. Ska bli spännande. 

På tal om nikotin, är det någon som sitter inne på bra källor om passiv rökning som är helt oberoende?! Alltså inte typ WHO som kom med helt befängda siffror om passiv rökning (enligt dom var det typ 1% av jordens befolkning som dör per år av passiv rökning, känns inte sannolikt)
Jag är nyfiken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0