FYRA VECKORRRRR!!!

Asså fyra veckorr kvar tills beräknade bebis skall komma. Herrejävlar vad fort det gått! Känns som igår när jag satt med grav-testet som visade plus och hade så svår panik att jag ringde Sudden (inte sambon först...) och frågade vafan som händer???

Tog TID att smälta graviditeten. Är inte ens säker på om jag fortfarande förstår att det ligger en liten krabat där inne och knör. 

Anywayzz... Tog mitt vaggande arsle till ikea i lördags och inhandlade typ allt på bebislistan. Vill bli klar. 
Sängen vi ville ha var slut så det blev budgetvarianten i ljust trä. Gillar ej ljust trä så köpte mörk bets och har betsat skiten ur sängen, blir fancy! 

Fick inte svår panik på ikea och köpte allt, utan höll oss relativt till listan. Blev dock förvirrad av "sovpåse" eller täcke, så köpte båda. 
Köpte även en skötväska som var perfa i size och pris. (Ej på ikea utan stadium) fan vad dyrt allt är annars. Kollade skötväskor på nätet och dom låg på ca 800 (!!!!!!), för en jävla väska. 
Den på stadium kostade 99. 

Ehhh...bilder kommer senare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0