Så jävla bra.

Igår var jag hos barnmorskaun och kollade läget. 
Gjorde ju glukosbelastning för ett tag sen och det var skitbra. Låg tillochmed lite under normala sockret vilket oxå var skitbra. Ja allt var ju skitbra. Följde kurvan (och nu citerar jag;) ovanligt bra. 

Blev ju skitkaxig, nöjd och stolt över min exemplariske kröpp som tydligen är som gjord för att bära barn (bwahaha). Och sen insåg jag att det tyvärr var en rätt löjlig sak att vara stolt över då det inte är något som jag direkt haft något större inflytande över. Har slarvat som fan med järntabletterna, ätit direkt ohälsosam (men god!!!) mat och slevat i mig way to much socker. 
Så det är väl bara en jävla tur antar jag. 

Ungefär som när folk säger att dom är "stolta" över att vara födda i Sverige. Oxå något som man ej har något större inflytande över. dumt. 
Bara en jävla tur (?). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0