Värmetipsar!!

Asså folk lägger upp bilder på snöstormar och så står det "SNART ÄR DET VINTER, SLUTA KLAGA!!" 
Alltid dessa människor som klagar på att folk klagar. Hah!!
Bor man i en jävla bastu och är högpreggo så ser dock snöbilderna jävligt lockande ut oavsett. Håhå!! 

Här kommer lite tips på svalka i värmen;

* du har ej råd med en AC, trots att du skulle ge ett ben för en AC. Förhoppningsvis har du en fläkt och pet-flaskor!! Fyll flaskorna med vatten, in i frysen, ställ framför fläkt = AC. 
Det funkar ja, men väldigt lite. Men bättre än inget.

* doppa en badhanduk i iskallt vatten, placera över den skållade kroppen. Bästa grejen än så länge. Svalkar gött!!!!


* skölj handlederna i iskallt vatten i 10 sekunder. Funkar en liten stund. 

* om inget funkar, bada eller duscha skitlänge. Inse senare att du ej är gjord för ett liv ovanför ytan. ;( 



Kommentarer
Postat av: Malin

Känner mig som en stalker här, men jag tyckte du verkade så himlarns trevlig på instagram så jag var tvungen att kolla upp din blogg också, haha :)
Blöt handduk funkar nog bäst på mig med. Lade in en fuktig handduk i frysen ett par timmar häromdagen, den var skön att placera ut på den stackars överhettade preggokroppen. Min sambo tyckte att jag var galen, för den var säkert iskall, men det fattade ju inte min kropp. En stor fläkt är också najs, men de lär ju vara slutsålda överallt nu, tur att vi hade en sen tidigare, annars hade jag nog avlidit!

Svar: Åh det låter ju ÄNNU bättre med en handduk i frysen. Skall testas inatt!
Vill ha en till fläkt, men som sagt, det är lika sällsynt som guld i tegel. ;(
P.s, dä ä bare o stalka på!! Höhö!!
din apa i etern.

2014-07-26 @ 10:39:47
URL: http://mejline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0