En riktig feministashhh!!!

Ibland märker jag av en "viss" skuldbeläggning av feminister som gärna vill peka ut hur man ska vara som en s.k korrekt och äkta feminist. 

Skittråkigt tycker jag, och jag gillar det inte alls. Kritik i all ära, men låt mig (och alla andra med för den delen) vara feminist på eget sätt, herregewd. Tänker fortsätta dra pessdåliga vitsar, vilka inte alltid måste analyseras sönder, ok?

Annars gillar jag sammanhållningen och systerskapet, feminism har gjort mig till en bättre människa. 

Pözz


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Om du inte följer Åströms rena lära kan du väl knappast kalla dig feminist!?

Svar: Haha men gerrej.
din apa i etern.

2014-06-09 @ 23:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0