Namn?

Har redan bestämt oss för namn. Eller ja , jag är tvärsäker medans Jonas tycker att namnet påminner för mycket om hans namn. Det tycker inte jag. 

Igår började jag grunna på mellannamn. Måste man ha det? Och om man ska ha det så känns det som att man ska kalla ungen efter någon släkting eller någon som betyder något. 

Kunderna frågar vilket kön, och säger sen att det blir så mycket lättare att köpa grejer till ungen när man vet. Alla säger typ så. Som att det värsta skulle vara att man skulle köpa "fel" färg till "fel" kön. 
Jag ville veta kön för namnets skull. Sen skiter jag faktiskt i resten, alla bebiskläder är väl gulliga.

Jag vet att det är mycket child-snack nu, men det är lixom det som jag går o grunner på om dagarna. 

Har en sjukt skön klänning från asos idag. I jersey-trikå eller vafan det heter. Tyvärr så suger den upp alla hårstrån som finns. Så dä kliööörrr. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0