Akkurat bärs!

Visste ni att "bärs" betyder "bajs" på norska. Helt sant. Brukar säga det till norrmän, att bajs betyder öl på svenska. Och dom brukar inte tro mig. Hehe. 

Anywayzzz, är oförskämt glad idag. Hormonerna är på sitt bästa humör och hade jag kunnat joddla eller gå ner i spagat så hade jag nog gjort det. 

För er som inte vet så är jag frillasör. Och I love People. Oftast. Men på senaste har några få kunder spottat ur sig rasistiska fraser. Typ nämt "n-ordet" och tja, jag blir ju helt låst där. Jag vettefan hur jag ska kunna bemöta det där på ett TREVLIGT sätt. Vill ju helst av allt skrika "MEN FÖR I HELVETE, HÅLL KÄFTEN IDIOTJÄVEL!!!" men så går det ju ej att göra pga arbetsval. 
Kan förlora kunder, eller riskera att kunder pratar med andra kunder att jag får vansinnesutbrott = Dåligt rykte för apan. 

Så vad tror ni, går det att bemöta idioti på ett schysst sätt? Och hur? 

(Stöter dock väldigt sällan på att folk är sexistiska eller asiga mot mig, jag håller lixom i en sax...) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0