Biljardnight out!!

Igår samlades vi tre, Hannill Emmy och så jag. Vi skulle ha en hjärtelig kvinnokväll med biljard och bärs ute i allmänheten. 
Som jag nämnt tidigare är jag gammal krogräv men igår var jag premiärnykter på krogen. 

Och det var helt ok. Vi träffades vid åtta och typ avhandlade halva feminism (passande på kvinnodagen va!!!).
Skitsamma det var jävligt kul. Vi pratade (eh, eller mest jag?) tills öra blödde lingonsylt. 

Förvånande bra grej med Tables var att dom hade en meny med alkoholfria drycker på väggen. Väldigt bra. Blev bjuden på två bärs (tack Emmy). 
Vi spelade typ två eller tre rundor sen tröttnade jag. En kille kom fram och tyckte att vi såg "trevliga" ut och erbjöd sig att spela med oss. Vi ba "nä tack!!". 
När folk blev fulla och jobbiga där inne drog vi. 

Det fanns unisextoa. En liten jävla unisextoa. Fulla jobbiga jävla karlar. Nej tack. Inte imponerad. 

Fancynpants hade tillochmed löshår i!!!


Emmy sköt hejvilt och träffade bollen fler gånger än undertecknad. 

Koncentrationen var hög!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0