En bruten stjärna falla högst

6 saker i mitt liv;

*snart är det kvinnodagen! Eftersom jag är kvinna så ska jag fira den tillsammans med en kvinna. Är ej säker på om andra kvinnan är med på tåget dock. Ska förbereda mig väl genom att eventuellt skriva en kvinnoslogan på min kvinnotröja. 

* Berlin är bokat och klart!!! Först tänkte vi bo på hostel men efter lite småjusteringar samt ökad ålder (ej 21 längre) så ville vi bo bekvämt. Blev hotell. 

* har börjat förstå vad "gravidhjärna" innebär. Total minnesförlust av viktiga grejer. Har t.ex flertal gånger glömt bort väggarna och gått in i dom för att sedan svära halva nationalsången baklänges. 

* apan kräver sol och semester. I år ska jag ta ledigt hela juli och i augusti tänkte jag förhoppningsvis föda ett child. 
Blir förresten första semestern på 3 år. Om jag längtar? Ja. 

* nästan läst klart alla hungerspel böckerna. Fantastiskt bra. Hoppas att jag kommer fortsätta läsa sen. 


* ska få låna en kuddkorv av Sudden!!! Alltså en skitlång kudde som en kan skeda med på nätterna. Vill helst sova på sidan nuförtin. Är dock lite rädd att gravidhjärnan glömmer bort det här x antal ggr och att jag kanske får tag i korven om typ ett halvår. 

Lasercat bakom lådan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0